Zegnajcie splaszczone kanapki! Zegnajcie rozpuszczone cukierki przyklejone do wszystkiego!

Podczas wyjazdu korzystanie z restauracji w celu zjedzenia pełnowartościowego obiadu często bywa niemożliwe,  nie wspominając już o jakości - która bywa jak rosyjska ruletka. Ceny również pozostawiają wiele do życzenia.

Decydując się na posiłki przyrządzone samodzielnie - ważnym jest aby je przechowywac odpowiednio.
Niejednokrotnie wyjmowałam bardzo (bardziej się juz chyba nie dało) spłaszczoną kanapkę, zgniecionego banana bądź rozpuszczonego umazianego cukierka który "przytulił" się np do książki.

Dość! Dosyć! Koniec z tym!

Postanowiłam sobie wszystko poukładać.
W mojej torebce podróżnej znów zapanował ład i harmonia.

 W jaki sposób?


 

Pojeminiki są lekkie i nie tłuką się.


Jeden z pojemniczków poniżej przeznaczyłam tylko i wyłacznie na łakocie.  Zawsze mam pod ręką i nie muszę martwić się tym, że cukierki/ draże/ ciasteczka rozsypały mi się z opakowania i krążą teraz po całej torebce tworząc bałagan. 








Poza wyjazdami pojemniki mają swoje zastosowanie do przechowywania jedzenia w lodówce, transportowania go do pracy, bądź nawet przechowywania róźnych rzeczy nie związanych z gastronomią.

Drugie małe pudełeczko przeznaczyłam na agrafki - które sa najbardziej poszukiwanymi akcesoriami krawieckimi w moim domu.

A Wy? stosujecie pojemniki w swojej kuchni, domu?



0 komentarze:

Blogger templates

Follow us

Copyright © 2013 Isabel and Blogger Templates - Anime OST.