Od autorki slow kilka...







Cześć! Jestem Iza.



 Oficjalnie absolwentka  Psychologii w Zarządzaniu na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz  licencjonowany  Pedagog Opiekuńczo - Wychowawczy.
Prywatnie niepoprawna podróżniczka, kochająca spontany oraz wszelkie możliwe wyprawy.
Uwielbiam aktywnie spędzać czas wolny, poznawać to co nowe. Nie potrzebuję hoteli. Śpiwór i namiot to moi najlepsi przyjaciele.
Jestem zdecydowanym skowronkiem - im wcześniej tym lepiej. Najlepiej funkcjonuję około 6 rano i to właśnie wtedy załatwiam  i organizuję różne sprawy (budząc szeroko pojęte zdziwienie)

Piszę tutaj przede wszystkim  o tematyce podróżniczej. Znaleźć możecie informacje, spis linków dotyczących np tanich wyjazdów, książki którą w torebce zawsze noszę oraz lifestyle (czyli wszystko i nic z mojej prywaty)


Kontakt
Jeśli chcesz się ze mną skontaktować - śmiało !  isabel.mountain.blog@gmail.com
 Chciałabym poznać każdego mojego czytelnika oraz jego zdanie, opinie, propozycje dotyczące bloga.

Znaleźć możecie mnie również o tutaj ---> KLIK <---


Chciałabym, aby blog był miejscem, gdzie miło spędzicie chwilę, znajdziecie jakąś przydatną ciekawostkę, zainspirujecie się pomysłem na wyprawę ...



DLATEGO: 


Nie będę tolerować:
  •  wulgaryzmów
  • złośliwych uwag wobec mnie oraz innych komentujących
  • spamowania ( osoby prowadzące własną stronę proszone są o wpisanie namiarów w miejscu do tego wyznaczonym)













P.S.Jeżeli znalazłeś tutaj swoje zdjęcie, poinformuj mnie o tym, a także napisz, czy mam je podpisać czy usunąć z bloga.


0 komentarze:

Blogger templates

Follow us

Copyright © 2013 Isabel and Blogger Templates - Anime OST.