W milosnej sieci -tylko na Kladce Bernatce

Dziś wyjątkowo słodki i pełen miłości wpis ...
Zabiorę Was do magicznego miejsca.... gdzie?

 Może na Most Miłości do Florencji Ponte Vecchio ?


Może do Rzymu na Most Mulwijski  ?
 

 A może Paryż i jego  Pont des Arts ?




Nie! 

 Dzis zwiedzimy... Kładkę Bernatkę w Krakowie ;)



Kładka ta stała się kultowym miejscem zakochanych. Na barierze mostu zapięto już setki kłódek z wypisanymi, a nawet wygrawerowanymi na nich imionami, inicjałami, datami...


 


 
                    










Jaka jest instrukcja obsługi aby zapewnić sobie  
           wieczną miłość?

Należy wyjąć z kieszeni kłódkę, zawiesić ją na moście i koniecznie wyrzucić kluczyk do Wisły!

To wszystko ;)

p.s. jak by mimo kłódki wieczna miłość skończyła się nieco szybciej- podrzucam wyjście awaryjne ;) o tutaj  
 
Opinie na temat kładki są podzielone.

Część mieszkańców Krakowa krytykuje ją za użyteczność, ponieważ kładka zbudowana jest w sąsiedztwie dwóch innych mostów, które posiadają już przejścia piesze. Co za tym idzie - fundusze zamiast na remonty dróg albo inne ważne inwestycje - zostały wydane na kolejne, zbędne już przejście w tej okolicy.

Oczywiście są również zwolennicy - którzy są zadowoleni z atrakcji tegoż "magicznego" miejsca.

Moja ulubiona opinia ;)
 Ja chodź od wybudowania kładki kochałam wielu, nie powiesiłam żadnej kłódki, nie wyrzuciłam do Wisełki ani jednego kluczyka. Nie jestem mainstreamowi. Proponuję akcję recyklingu kłódek i wyłowienia kluczy. Dochód ze sprzedaży złomu można przelać na konto Fundację Bernatka, której strategicznym celem byłoby leczenie złamanych serc. Myślę, że ustawiła by się nie mała kolejka błąkających się nieszczęśliwych duszyczek.

Tymczasem... pająki siedzą i wiją te swoje sieci pełne miłości ;)


A Wy? Byliście już na kładce miłości?  




2 komentarze:

  1. Byłam wiele razy. Nasza kłódka tam nie zawisła. Teraz trochę żałuję bo już tam nie mieszkamy i nic tam po nas nie zostało.

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam tam i było.. przepięknie!!!:))))

    OdpowiedzUsuń

Blogger templates

Follow us

Copyright © 2013 Isabel and Blogger Templates - Anime OST.