Must have


Moja mała lista postanowień niekoniecznie noworocznych ...



* Paryż  - chcę zobaczyć kankana w  Moulin Rouge i pojeździć samochodem za 4 euro 


* Japonia  - za oryginalność ;)

* Londyn - chcę rozłożyć swój różowy parasol i ruszyć przed siebie w deszczowy  
                             mglisty dzień napawając się klimatem tego miasta.  
* Praga - i jej tańczący dom 

* Dolina Muminków - Szkocja
 
* Bałtyk  - nieważne miasto - patrzeć na niekończący się horyzont przegryzając gofrem z  
                               bitą śmietaną i owocami - bezcenne


* Błędne Skały w Górach Stołowych


* Ostrzyca -  najstarszy wulkan w Polsce


* Warszawa  - Centrum Nauki Kopernik



Wydarzenia


* Depeche Mode  -koncert 25 lipca 


* Woodstock

* Bitwa pod Grunwaldem 

* Przelot awionetką, paralotnią - whatever - niech się dzieje


 



i do któregoś z tych miejsc chcę dojechać stopem! 

8 komentarzy:

  1. 4 rzeczy zaliczone - Praga, Paryż, Bałtyk i Błędne Skały :D W sumie Warszawa mogłaby być piąta, ale w centrum nauki nie byłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wobec tego - musisz mi koniecznie towarzyszyć! NA WARSZAWĘ!

    OdpowiedzUsuń
  3. Baltyk, praga, londyn zaliczone kilkakrotnie + bitwa pod grunwaldem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta Bitwa ciekawi mnie od dłuższego czasu ;))

      Usuń
  4. Wow, nieźle :) Mi też się marzy Japonia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lista miejsc, które musisz odwiedzić! Super! :)
    W tym roku jadłam gofry nad Bałtykiem z TAKĄ górą bitej śmietany. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też ;)
    i jeszcze większą górą owoców ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie rozumiem o co chodzi z tym tańczącym domem w Pradze, zwiedzając ją przez 3 dni byłam zachwycona pięknymi kamienicami, muzeum Alfonsa Muchy, całym kompleksem starego miasta, kiedy dotarłam pod Tańczący dom nie mogłam zrozumieć czego to właśnie go uważa się za coś wartego zobaczenia, skoro w drodze do niego mija się 100 piękniejszych budynków. Pragę polecam, tańczący dom niekoniecznie ;)

    OdpowiedzUsuń

Blogger templates

Follow us

Copyright © 2013 Isabel and Blogger Templates - Anime OST.