10 najciekawszych sposobów na spędzenie randki - oczami kobiet...

Do napisania tego postu zainspirowała mnie rozmowa z koleżankami na temat randek.
Wspominałyśmy ranki na których byłyśmy i wybrałyśmy te, które najbardziej pozostały nam w pamięci.
Nie znajdą się tutaj takie punkty jak restauracja czy kino. O nie...
Jako najbardziej kreatywne miejsce do spędzenia randki uznałyśmy...


1.  Tor kartingowy
Moim zdaniem jest to jeden z lepszych pomysłów na ciekawa randkę! 
Emocje i adrenalina na torze kartingowym, sprawią że randka pozostanie niezapomniana.


 

2. Rower (tak, to moja wstawka)
Wysiłek i endorfiny i śmiech, nutka rywalizacji i konieczność dobrej współpracy - wspólne uprawianie sportu to idealny pomysł na randkę, zarówno dla świeżo upieczonych, jak i bogatych w staż par.


3.Rolki
To świetny pomysł na spędzenie czasu przy promieniach wiosennego słońca.  Jedyne co potrzeba na rolkach to dobre humory. Umiejętności przyjdą same :)


4. Wyjście na koncert
Zarówno Jazzowy, Metalowy czy Depeche Mode... sprawa gustu. Wspomnienia z dobrego koncertu długo pozostają w skojarzeniach z osobą współtowarzyszącą :)


5. Spacery odkrywcze
 Spokojna wycieczka, bez pośpiechu, bez zobowiązań, z przystankami w każdym ciekawym miejscu i odkrywanie tego co wokół ...
 Uwaga - ta opcja polecana jest osobom które już się troszkę znają i wiedzą, że będą miały o czym rozmawiać podczas spaceru.


6. Dzień w Aqua Parku
 Zjeżdżalnie, rwące rzeki, jacuzzi... świetna zabawa. :) Byłam - polecam !


7. Wspólne gotowanie
Wspólne przygotowywanie posiłków jest zarówno świetną zabawą jak również  sprawdzianem, czy potraficie się zgrać, wyzwaniem, żeby ugotować coś pysznego. To również okazja do poznania swoich gustów kulinarnych i możliwość odkrycia czegoś kulinarnie nowego.


8. Wycieczka do ZOO
Plusem wycieczki do ZOO jest to, iż zachowania zwierząt to świetny temat do rozmowy.Ciężko o niezręczną ciszę w ZOO. W tym miejscu chyba nie da się położyć randki. Musi się udać :)


9. Kręgle
Nie trzeba umieć grać. Liczą się chęci, dystans i duże poczucie humoru. Podobnie z grą w bilard albo piłkarzyki. 

10. Punkt 10 należy do Was!
Jaka była Wasza najciekawsza randka?

2 komentarze:

  1. ZOO ! ja tez wspominam moją pierwszą randkę z obecnym mężem niesamowicie pozytywnie
    Wiedział co robi !
    :)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nigdy nie zapomnę mojej "biegowej" randki. Chłopak kazał mi się ubrać na sportowo, na miejscu okazało się, że zapisał mnie na 5 km bieg ;-) Na początku byłam przerażona (nigdy nie brałam udziału w żadnych zawodach), ale pobiegliśmy wolnym tempem i przegadaliśmy całą drogę

    OdpowiedzUsuń

Blogger templates

Follow us

Copyright © 2013 Isabel and Blogger Templates - Anime OST.