Rzeczowo o modzie męskiej



Książkę zakupiłam jako prezent gwiazdkowy dla fana Mr Vintage. Był to trafiony prezent!


Jak dla mnie tematyka wysokoskrętnej wełny była obca.  Na co to komu?
Ale po zaczytaniu się w książkę jak również w bloga uświadomiłam sobie, że jeszcze wielu rzeczy muszę się nauczyć nie tylko o damskiej modzie - ale o męskiej również!

Czego można się dowiedzieć?

Moim ulubionym rozdziałem jest ten o dodatkach. Przy poradach dot. zegarków nie mogłam się naczytać.
Jak dbać o odzież i dodatki?
Ubrania z wełny nie wymagają tak częstego prania i czyszczenia jak bawełniane.   Naturalne właściwości wełny sprawiają, że nie chłonie ona tak szybko obcych zapachów, brudu i kurzu.
Jak przetrwać na zakupach i nie dać sobie wcisnąć byle czego? Kiedy marynarka, spodnie, koszula źle leżą? Który fason spodni będzie leżał dobrze na jakiej sylwetce?

Porady jak kupić dobre skórzane buty wykorzystałam również dla siebie.
1. Buty dobrej jakości to wydatek minimum 400 złotych.
2.  Zwróć uwagę na marki, które specjalizują się wyłącznie w obuwiu.
3. Skup się na modelach szytych tradycyjną metodą
4. Sprawdź jakość skóry. Nie powinna być zbyt cienka ani elastyczna.
5. Buty mierz w godzinach popołudniowych lub wieczornych, gdy stopa osiąga               maksymalny rozmiar
6. Buty nie powinny być bardzo mocno dopasowane do stopy. Wewnątrz musi pozostawać trochę luzu zapewniającego cyrkulację powietrza (dotyczy to szczególnie obuwia zimowego)
7. Nie kupuj butów, które już w momencie mierzenia są bardzo niewygodne. Poszukaj innych modeli, ponieważ każda marka stosuje własne kształty kopyt.
    8. Zwróć uwagę na detale - jakość wyściółki, staranność przyklejenia wkładki,  staranność      
    prowadzenia szwów, mocowanie obcasa.



 Autor nie leje wody. Tytuł jest trafny - RZECZOWO o modzie męskiej, czyli konkretne porady.  Książka ciekawa, napisana przystępnym językiem, zrozumiałym dla każdego.

Jak sam autor podkreśla :
Przede wszystkim zawiera bardzo dużo praktycznych porad. Nie chciałem stworzyć książki opartej na „suchej” i nudnej teorii, lecz użyteczny dla każdego mężczyzny poradnik, skonstruowany tak, by w ciągu kilkunastu sekund znaleźć odpowiedź na większość podstawowych zagadnień dotyczących mody męskie

Myślę, że pozycja ta powinna znaleźć się na półce każdego kto ceni sobie swój wygląd i styl.
 Otrzymałam również mały prezencik w książce
Voucher na zakupy  o wartości 100 zł ;)

0 komentarze:

Blogger templates

Follow us

Copyright © 2013 Isabel and Blogger Templates - Anime OST.