Blondynka w dżungli

Przedstawiam książkę przyjemną, lekką, ciekawą i zadziwiającą.  

p.s. za krótką 








Książka ta jest nasycona barwami, smakami i dźwiękami które docierały do moich zmysłów. 
Wczułam się w wilgotne amazońskie powietrze, żar płynący z nieba, wyobraźnią poznawałam smak zbyt pikantnej  zupy z rybich łusek i miałam ogromną ochotę na mięso z węża! -najlepsze na świecie  ;)
Dlaczego tak szybko znalazłam się w magicznym świecie siedząc w domowym fotelu?   
     Ponieważ niesamowicie szczegółowe opisy pozwoliły mi przenieść się w samo serce dżungli. Autorka z lekkością i humorem przedstawiła swój punkt widzenia oraz przygody które ją tam spotkały. Podziwiam.  
Podróżnicza pasja autorki zdecydowanie się udziela.
Zaliczam ją do kategorii łatwo-szybko-przyjemnie. Idealna na umilenie czasu podczas podróży do pracy bądź szkoły. 

Niestety została pochłonięta w kilka chwil. Czuję lekki niedosyt - za szybko się skończyła.

0 komentarze:

Blogger templates

Follow us

Copyright © 2013 Isabel and Blogger Templates - Anime OST.