Hyde Park- Niemcy k.Soltau







Dziś opiszę Wam moją przygodę z Hyde Park w północnych Niemczech,(Soltau/ koło Hamburga) Jest to ogromny park rozrywki, na którym miałam szczęście piszczeć, wrzeszczeć i wymiotować 
Wybrałam się tam 2krotnie z moim bratem kilka lat temu, ale wspomnienia cały czas pozostają niesamowite! 
Opiszę te atrakcje, które zostawiły największy ślad w mojej psychice 
1. Na pierwszy ogień pójdzie perełka parku – Colossos
Jest to największa drewniana kolejka górska na świecie. Prędkość 120km/h, ogromna wysokość i kąty spadania. Niesamowite uczucie, dodatkowo w pewnym zjeździe maszyna robi foto z których później ubaw po pachy 
Najlepiej zjeżdża się w pierwszym wagoniku.  

colossos_g_20.jpg


2. El Sol
Na początku wszystko wygląda niegroźnie. Maszyna nabiera ogromnej prędkości aby pasażerowie zostali wbici w siedzenia. Nie potrzeba żadnych pasów bezpieczeństwa, mimo, że gondole znajdują się pionowo w wielu momentach. Taka zabawa w astronautę. Ta atrakcja zepsuła mi zabawę na około godzinę, ponieważ efekty zwrotne troszkę mnie osłabiły :> 

El-Sol_7_04.jpg


3. Scream. 
Za pierwszym razem przeżyłam to jakoś normalnie- ba wielokrotnie . Podczas drugiego pobytu w parku po pierwszym zjechaniu powiedziałam sobie- nigdy więcej!
Ogarnął mnie lęk wysokości którego wcześniej nie miałam a który mam do dziś ;/
W końcu to największa wieża swobodnego spadku na świecie. 103m. wysokości.
Proponuję zdjąć buty przed wjazdem. Byłam świadkiem jak kilka osób straciło klapki. Podobno ktoś zgubił 100 Euro.




4. Mój ulubiony - Limit 
Po otrzymaniu zawrotnej prędkości przybiera się pozy do góry nogami, pod różnymi kątami. Strome zjazdy i ekstremalnie wąskie zakręty zapierają dech w piersiach.

limit_g_14.jpg


Atrakcji w Hyde Parku jest ogrom.
Można tam pojechać z naszego pięknego Świnoujścia z jakąś grupą kolonijną (rezerwując miejsce w autokarze przez biuro podróży), jak również na własną rękę. Baza hotelowa jest duża.

2 komentarze:

  1. Planuję wybrać się do Hyde Parku w te wakacje! Jestem wielką fanką rollercoasterów i thrillerów. Byłam już dwukrotnie we Włoszech w Mirabilandii i w USA w Six Flags oraz Universal Studio's. Tęsknię za tą adrenaliną! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj przeżycia są bezcenne !
      Chętnie wybrałabym się jeszcze raz i jeszcze raz i jeszcze ;-)

      Usuń

Blogger templates

Follow us

Copyright © 2013 Isabel and Blogger Templates - Anime OST.