Lubię konkretnych ludzi...

         


Lubię konkretne, pewne decyzje i ludzi którzy za nimi stoją. 
Nieważne o jaką dziedzinę chodzi. 
Mam również alergię na osoby, które rzucają słowa na wiatr...
Okres Świąt i Nowego Roku to ciężki czas dla takich osób jak ja. Najgorsze są wysłuchiwania postanowień noworocznych z dziedziny FIGURA :D
Szybki przykład 
  • - Chcę schudnąć. 
  • - A dlaczego
  •  -Nie wiem, no po prostu żeby być szczupłą
  • - A jak chcesz to zrobić?
  • - yyy no po prostu schudnąć. 
 <kurtyna>

        Prawda jest taka, że nigdy nie zaakceptujesz trudu niezbędnego do osiągnięcia celu, jeśli nie będziesz wiedzieć, dlaczego chcesz to konkretnie zrobić.  W każdej dziedzinie życia. 

Gdy potrzebuję zrobić coś co jest dla mnie nowością, boję się tych zmian ale jednocześnie  ich bardzo chcę... wtedy rozbijam problem na  punkty, które pozwalają mi trafniej zobrazować cel. 
Przygotuj się na swoje super ekstra niepowtarzalne  wyzwanie Noworoczne wyobrażając sobie, jak to się może zakończyć. Weź pod uwagę wszystkie opcje, np:
1. Ciężką pracą uda mi się zrealizować swój cel
2. Nie uda mi się,  w połowie zrezygnuję
3. Nic nie zrobię i nie zmienię ale będę o tym marzyła cały czas. 

Przykład? 
Chcę zapisać się na kurs Kadry/Płace 
Dlaczego ?
Ponieważ to pozwoli mi się rozwinąć zawodowo

 1. Zapisuję się na kurs, chodzę na zajęcia, uczę się również w domu i pół roku później otrzymuję dyplom. Staję się mocniejsza i pewniej stąpam na rynku pracy.
albo:
2. Zaczynam kurs - w połowie kursu coś idzie mi nie tak, wiem już ze to nie dla mnie, rezygnuję. Mam świadomość tego, żeby skupić się na innych dziedzinach mojego zawodu. 
albo:
3. Nie idę na kurs bez specjalnych przyczyn, zagryzam zęby kiedy wszyscy obok awansują tylko nie ja, powtarzam sobie , że kiedyś i ja pójdę.   

Jak to mawiały obrazki w internetach : 


Dlatego zanim zaczniesz mi pieprz.... mówić o swoich postanowieniach Noworocznych - zadaj sobie wcześniej bardzo ważne pytanie DLACZEGO. 

0 komentarze:

Blogger templates

Follow us

Copyright © 2013 Isabel and Blogger Templates - Anime OST.