Prościej się chyba nie da - moje "kulinaria"



Uwaga - jako osoba totalnie zagubiona w kulinariach (ale o wielkich chęciach...) postanowiłam upichcić coś smacznego. Prostego. Zdrowego?
Przede wszystkim szybkiego i prostego.
Czy jest coś prostego co może mi się nie udać??? (pomijając moje ostatnie ciasto czekoladowe)
Na początek szybki przegląd składników. Pustki. Za oknem pada i w oddali grzmi. Muszę zadowolić się resztką czekolady. Znalazłam też opakowanie płatków owsianych. hmm. Ciasteczka owsiane? zawsze to kreatywniej niż po prostu zjeść  samą czekoladę ;) !

Do przygotowania blaszki pełnej pyyyszniutkich (musicie uwierzyć mi na słowo) ciasteczek użyłam :
2 szklanki płatków owsianych
pół szklanki cukru
pół szklanki mąki pszennej
pół łyżeczki soli
pół szklanki wody
1 jajko

Do smaku dodałam jeszcze pokruszoną czekoladę i wiórki kokosowe.

Wszystko wymieszałam.
Na blaszce na papierze do pieczenia wyłożyłam małe "kółeczka" i wstawiłam do rozgrzanego piekarnika na około 30 minut.
Samo przygotowanie - max 10 minut  z wyłożeniem i uformowaniem
Jakie wyszły?  Sycące i pycha ;)
To zdecydowanie lepsze od tych słodkich batoników po których od razu jetem głodna ;/
p.s.
Teraz dodałabym centymetr cukru w szklance mniej ( wiórki i czekolada zrobiły swoje).










7 komentarzy:

  1. Bardzo fajny przepis! na pewno z niego skorzystam w swojej kuchni :)
    Bardzo ładny wygląd bloga :) super kolory i układ.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ta piwonia. Moje w ogrodku już przekwitly, a moglabym zachwycać sie nimi godzinami. Mam białe, ale może w przyszłym roku dosadzę jakieś różowości. Strasznie podba mi się też bukiet z piwonii do ślubnej sukienki. Mocny trend, ktory zachwyca. Moim zdaniem dobrze wygląda z sukienką zwiewno-romantyczną albo princessą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie najbardziej podobają się w bukiecie. Białe z różowymi będą wyglądać pięknie ;)

      Usuń
  3. Lubię proste przepisy na smaczne dania:) Na pewno przetestuję;)

    http://zycienienabogato.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te proste są najlepsze ;)
      Daj koniecznie znać jakich dodatków użyłeś ;-)

      Usuń

Blogger templates

Follow us

Copyright © 2013 Isabel and Blogger Templates - Anime OST.