Telegraf

Sezon trwa... pora na narty 

www.rekreacja.kielce.pl/

46884_10200513470901574_456888048_n.jpg


Do sprawdzenia idzie Telegraf. 
Trasa zjazdowa ma długość 500 metrów, różnica wysokości wynosi 90 metrów. Stok jest sztucznie naśnieżany i odpowiednio ratrakowany. 

Jeśli jest się osobą która nigdy nie miała na sobie nart - odradzam. Stok w tym przypadku będzie za stromy - alternatywą jest kielecki Stadion.
Jestem bardzo zadowolona i mogłabym spędzic tam caly dzień ;D 
Oczywiście na początku nie mogłam się za bardzo popisać umiejętnościami, ale z czasem rozkręciłam się. 
Podczas wjeżdżania na górę poznałam kilka bardzo miłych osób które postanowiły mi blizej przybliżyć techniki jazdy ( czyt. zlitowali się  
Atmosfera jest jak najbardziej pozytywna

   Cena za jeden wyjazd
Dni powszednie    3,20 zł
W dni świąteczne, wolne od pracy, soboty oraz niedziele    3,80 zł
Karty czasowe    w godzinach    Cena
   od 10.00 do 13.00-tej    38 zł
   od 13.00 do 16.00-tej    28 zł
Karty czasowe obowiązują tylko w dni powszednie(soboty, niedziele oraz święta nie obowiązują)

Wypożyczalnia sprzętu narciarskiego

Sprzęt    3 godziny    
Narty    15 zł                  
Buty    15 zł                   
Kije    5 zł                      
Komplet
narty, buty, kije 25 zł           


4f28fe83b8f76_g1.jpg

0 komentarze:

Blogger templates

Follow us

Copyright © 2013 Isabel and Blogger Templates - Anime OST.